vrijdag 30 maart 2012

Mijn 3 grote liefdes

Ik heb het geluk elke dag mijn leven te delen met mijn 3 grote liefdes.
Dit zijn mijn lieve vriend Robert (ook wel "het sjoeke" genaamd), mijn zoontje Timo van 4 en mijn dochtertje Cara van 2.
Het leven met hen is "meestal" één groot feest!

"Meestal" zeg ik wel want als bijvoorbeeld Timo op een zondag om 5u ´s morgens klaarwakker is en vindt dat hij genoeg geslapen heeft, dan is het niet zo´n feest. Gelukkig snelt het sjoeke dan ter hulp en kruipen ze samen beneden in de zetel voor een tekenfilmmarathon totdat Cara en mama ook vinden dat ze genoeg geslapen hebben.

Zo heeft mijn dochtertje Cara een perfect gevoel van timing ; een lekker volle pamper produceren (als je snapt wat ik bedoel) net op het moment dat we ´s morgens vertrekkensklaar staan om naar school/crèche/werk te gaan en we eigenlijk al 10 minuten te laat zijn.

Dat gevoel van timing heeft ze ongetwijfeld van het sjoeke.
Als we binnen een uurtje bezoek verwachten voor een uitgebreid etentje met alles erop en eraan en de tafel nog moet gezet worden, de hapjes nog volop in de maak zijn, het speelgoed nog uitgestrooid ligt over de hele vloer,  komt het sjoeke met hèt geniale idee ......... "Ik ga de auto wassen" en hop, weg is hij!

En toch ...
Toch zou ik hen niet meer willen missen en bezorgen ze me zoveel geluk in mijn leven.
Ook al denk ik soms dat ik snel grijs haar zal hebben en ook al kan ik inwendig (en ook soms uitwendig) wel eens flink vloeken, ze zijn mijn 3 grote liefdes en dat is al wat telt!


P.s. Mocht het sjoeke ook een blog hebben, ben ik er  trouwens van overtuigd dat hij ook best wel wat over mijn straffe stoten te vertellen heeft!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten