donderdag 29 maart 2012

Hier is ie dan !

Hier is ie dan ... mijn allereerste blogbericht!
Getypt met licht trillende vingers weliswaar.
Het kriebelde al langer om aan mijn eigen blog te beginnen maar het is er dan toch van gekomen!

Op enkele jaren tijd is mijn leventje drastisch veranderd ; mama geworden van 2 fantastische kids, een huis gekocht, véél geklust in dat huis (en nog steeds volop bezig), nieuwe vrienden leren kennen.
De laatste tijd is het dan ook erg druk, maar ik dacht "een blog kan er nog wel bij"!
Al is het maar om mijn geluk, mijn frustraties, mijn kleine verdrietjes, meevallers en tegenvallers, grappige momenten, en nog zoveel meer, met jullie te delen.
Omdat het leven nu eenmaal niet altijd verloopt zoals in de boekses of in de film, maar daarom zeker niet minder mooi is!
Integendeel...

2 opmerkingen:

  1. Mooie blog. Zie wel dat je bent bezig geweest tot 23.24. Denk aan je nodige rust. Veel succes met al wat je onderneemt :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voila, mijn eerste blog'ervaring'is een feit :-)
    Succes en ben benieuwd naar wat de toekomst brengt, hoop dat je er je uitlaatklep mee gevonden hebt.

    Diana

    BeantwoordenVerwijderen