dinsdag 3 april 2012

Interieurboekskes

Ja, ik beken... Ik ben zot van interierboekskes en vooral van alles wat erin staat.
VT Wonen, 101 Woonideeën, Feeling Wonen,den Ikea cataloog, ... noem het maar op en het passeert hier geregeld de revue.
Om dan vervolgens alle leuke dingen uit te knippen, te verzamelen in mijn plakboek en toe te voegen aan mijn verlanglijstje (of zeg maar lijst).
Nog leuker wordt het natuurlijk wanneer ik hét allermooiste tafeltje/kastje/accessoire zie en dan plots vaststel "dat kan het sjoeke ook"! Ik vol trots met mijn boekske richting het sjoeke (die dan al heel erg verschrikt mijn richting uitkijkt) met het zoveelste doe-het-zelf project (of beter gezegd het "laat-het-maken-door-het-sjoeke project") om dan na enkele minuten vast te stellen dat het sjoeke niet zo enthousiast is als ik.

Zo kwam ik onlangs bij één van mijn speurtochten terecht bij deze pallettafel en als bij wonder moest ook het sjoeke toegeven dat hij het wel een leuk idee vindt (missie geslaagd!).


Ik moet nog wel even geduld hebben, want onze werken aan het terras hebben voorrang, maar binnenkort hebben wij dus een nieuwe salontafel.
Jippie! (Foto´s volgen!)












Zo kan ik binnenkort alvast één ding schrappen op mijne verlanglijst.
Nog 532 (of zoiets) te gaan...

1 opmerking:

  1. Alléé sjoeke kan naar de Gamma voor een stel wielen en hij kan beginnen timmeren :-D

    BeantwoordenVerwijderen